Μετά από spec με 7 υποψηφίους. Την Anomaly London επέλεξε η Mini ως lead communications agency διεθνώς. Το agency θα χειρίζεται ό,τι έχει να κάνει με digital και δημιουργικό, αφού κατάφερε να επικρατήσει έναντι 6 ακόμα διεθνών agencies που συμμετείχαν στο «πιο φιλόδοξο pitch στην ιστορία του brand». Σύμφωνα με πληροφορίες, οι R/GA, Ogilvy και […]

Μετά από spec με 7 υποψηφίους.

Την Anomaly London επέλεξε η Mini ως lead communications agency διεθνώς. Το agency θα χειρίζεται ό,τι έχει να κάνει με digital και δημιουργικό, αφού κατάφερε να επικρατήσει έναντι 6 ακόμα διεθνών agencies που συμμετείχαν στο «πιο φιλόδοξο pitch στην ιστορία του brand». Σύμφωνα με πληροφορίες, οι R/GA, Ogilvy και AnalogFolk ήταν μεταξύ των «μνηστήρων», οι συμμετέχοντες ωστόσο δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα.

Σε δήλωσή του, ο Sebastian Beuchel, Head of Global Brand Management της Mini, ευχαρίστησε τους «μακροχρόνιους συνεργάτες Jung von Matt και KKLD για την καλή και επιτυχημένη συνεργασία» και υποστήριξε ότι βασικό κίνητρο για την επιλογή ήταν το «ισχυρό digital focus» του agency. Η Anomaly London θα ξεκινήσει να συνεργάζεται με το brand τον Ιούνιο, ενώ σημειώνεται ότι η Mini σχεδιάζει να λανσάρει του χρόνου μια ενοποιημένη εταιρική και προϊοντική καμπάνια.
(Πηγή: AdWeek)