Ο Φαίδων, ο κρεοπώλης, έρχεται να καταρρίψει τις μαγειρικές «θεωρίες συνομωσίας» στις σάλτσες μέσα από την καμπάνια της καινούργιας σειράς προϊόντων Cook at Home, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας της Admine με την εταιρεία Provil.

Η τηλεοπτική καμπάνια, σε παραγωγή της Brightshoe Production, θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Πρόκειται για δύο σποτ, ένα για τη σάλτσα μαγειρέματος για κοτόπουλο και ένα για τη σάλτσα για μοσχαράκι, σύμφωνα με τα οποία «το κοτόπουλο, όπως και το μοσχαράκι, για να γίνουν πεντανόστιμα, δεν θέλουν θεωρίες, αλλά σάλτσες μαγειρέματος Cook at Home». Η καμπάνια θα τρέξει επίσης σε digital κανάλια και σε έντυπα Μέσα με καταχωρήσεις.