Το γνωστό brand Chiquita προχωρά αυτή την εποχή στο λανσάρισμα νέας καμπάνιας, με μήνυμα «πάντα η καλύτερη επιλογή» και με τη δημιουργική υπογραφή της ιταλικής διαφημιστικής Armando Testa. Η νέα καμπάνια αντανακλά τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της μάρκας σε απλές καθημερινές καταστάσεις και στο πλαίσιο του λανσαρίσματος, υλοποιούνται ήδη ενέργειες υπαίθριας διαφήμισης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου δεκάδες τραμ και λεωφορεία «ντύνονται» με το μήνυμα της Chiquita.

Επιπλέον, υλοποιείται πρόγραμμα ψηφιακής επικοινωνίας και διαφήμισης τόσο μέσω της Google όσο και μέσω των social media της μάρκας. Η υπαίθρια διαφήμιση αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τις 14 Ιουνίου, ενώ η ψηφιακή εκστρατεία θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2018. Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου.