Η νέα αυτή 360ο συνεργασία ξεκίνησε με τη δημιουργία της digital καμπάνιας «Volotea City Movies» με κεντρικό ήρωα τον Αλέξανδρο Κοντοπίδη. Θέμα της είναι η επιλογή προορισμού διακοπών ενός ζευγαριού, με τον Αλέξανδρο ως πρωταγωνιστή και στα 3 videos της καμπάνιας. Το κάθε ένα video αφορά και έναν διαφορετικό προορισμό της Volotea, όπου με χιουμοριστικό τρόπο βλέπουμε τον άντρα να μην γνωρίζει ακριβώς την ιστορία του τόπου που θέλει να πάει διακοπές η κοπέλα του και προκειμένου να την πείσει να πάνε στον προορισμό που θέλει εκείνος, μπερδεύει και διαστρεβλώνει την ιστορία. Η Volotea έρχεται να «ρίξει φως» στο μπέρδεμα, καλώντας τους θεατές να ταξιδέψουν οι ίδιοι στον προορισμό και να ανακαλύψουν μόνοι τους την πραγματική ιστορία.