Στην 35η θέση της κατάταξης Best Global Brands 2021 της Interbrand ανήλθε η Hyundai Motor Company, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια αξία της Hyundai αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση, φθάνοντας, το 2021, τα 15,2 δισ. δολάρια.

Πρόκειται για την 7η συνεχή χρονιά, κατά την οποία η εταιρεία εντάσσεται ανάμεσα στις 40 κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως, αναφέρει επίσημη ανακοίνωση.

Η αξιολόγηση βασίστηκε, όπως επισημαίνεται, στη δέσμευση της Hyundai στην ηλεκτροκίνηση, τις «έξυπνες» λύσεις κινητικότητας, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2045 και τα αναβαθμισμένα κανάλια διαδικτυακών πωλήσεων. Το αποτέλεσμα αυτό ενισχύεται από την κατάκτηση 17 βραβείων και διακρίσεων από οργανισμούς σε όλον τον κόσμο.