Η εταιρεία ανέθεσε στο agency όλους τους δημιουργικούς λογαριασμούς της, εκτός από την περιοχή της Βορείου Αμερικής, την οποία χειρίζεται η Wieden+Kennedy New York. Με την ανάθεση ολοκληρώνεται μια διαγωνιστική διαδικασία 4 μηνών που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Flock Associated και στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 10 agencies. Το γραφείο της Wunderman Thompson στο Λονδίνο, το οποίο θα είναι επικεφαλής, είχε τον πρώτο λόγο στη διαδικασία, μαζί με την πρόεδρο Tamara Ingram.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με αυτό το νεοφυές agency, το οποίο μας προσφέρει ό,τι καλύτερο σε επίπεδο δημιουργικότητας, data και νέας τεχνολογίας», σχολίασε η Tatiana Vivienne Jouanneau, CMO της Duracell. «Η ομάδα της Duracell είναι καινοτόμος και μοντέρνα και δουλεύει με έναν ευέλικτο τρόπο με έμφαση στο αποτέλεσμα. Μαζί μπορούμε να πάμε το brand σε άλλο επίπεδο», δήλωσε από την πλευρά της η Ingram. Η συνεργασία έχει άμεση ισχύ και οι πρώτες καμπάνιες αναμένονται αργότερα μέσα στο έτος.
(Πηγή: TheDrum)