To production ανέλαβε το Publicis Groupe

Τη Wieden+Kennedy επέλεξε η Visa ως το παγκόσμιο creative agency of record της, ενώ στο Publicis Groupe ανέθεσε το production. Μετά από spec, που ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, η W+K θα ηγείται της creative στρατηγικής και μεγάλων πρωτοβουλιών της εταιρείας, ενώ το Publicis Groupe θα δημιουργήσει μία ομάδα στους κόλπους της μητρικής εταιρείας που θα διαχειρίζεται τα media και την παραγωγή. Παράλληλα, θα λειτουργεί υποστηρικτικά σε hyperlocal επίπεδο παγκοσμίως. Η W+K κέρδισε τον λογαριασμό από την BBDO, η οποία διαχειριζόταν το global creative της Visa από το 2012 και από τη Saatchi & Saatchi του Publicis Groupe, η οποία διαχειριζόταν τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό λογαριασμό από το 2015.

Επιπλέον, η Publicis επέκτεινε σε 73 αγορές το production για τη Visa, και η Starcom διατηρεί τον λογαριασμό του media buying, αξίας 200 εκατ. δολαρίων διεθνώς, σύμφωνα με την Kantar. «Είναι τιμή για εμάς το γεγονός ότι ένα brand, όπως η Visa, μας εμπιστεύτηκε», δήλωσε η Colleen DeCourcy, Global Co-president και CCO της Wieden + Kennedy. «Ως ένα από τα top πέντε “most valuable global brands”, είμαστε ενθουσιασμένοι με τα έργα που έρχονται και με το να έχουμε δυο εξαιρετικά agencies να πραγματοποιούν best-in-class δημιουργικό για τη Visa», ανέφερε η Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer της Visa.

(Πηγή: Campaign)