Η Wieden & Kennedy αναδείχθηκε νικήτρια στη διαγωνιστική διαδικασία που εκκίνησε τον περασμένο Αύγουστο η Revolut, για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της. Παράλληλα, με ορίζοντα τον σχεδιασμό για διεθνή επέκταση, η εφαρμογή τραπεζικής και πληρωμών προχώρησε και σε περαιτέρω ανακατατάξεις σε επίπεδο ηγεσίας, προσλαμβάνοντας τον Antoine Le Nel ως Vice-President of Growth και τον Ankit Khemka ως Global General Manager και Head οf Marketing.

O Le Nel εντάσσεται στο δυναμικό της Revolut μετά από θητεία 7 ετών στην King Games, όπου είχε την εποπτεία τίτλων με τεράστια επιτυχία, όπως το Candy Crush Saga. Από τη νέα του θέση, θα είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της συνέχισης της παγκόσμιας αναπτυξιακής πορείας της Revolut. Ο Khemka προέρχεται από την εταιρεία recipe box HelloFresh.

Τα νέα του καθήκοντα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη των παγκόσμιων δυνατοτήτων της ηγετικής ομάδας marketing της Revolut, καθώς και τη διαχείριση των σχέσεών της με διαφημιστικούς και media συνεργάτες. Η ενίσχυση της επένδυσης στο marketing για τη Revolut έρχεται σε συνέχεια του υπερδιπλασιασμού της πελατειακής βάσης της από την αρχή του 2020, φτάνοντας τα 18 εκατ. χρήστες.

(Πηγή: Campaign)