Θα έχει πλέον την ευθύνη για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Στο spec που πραγματοποιήθηκε, συμμετείχαν επίσης οι M&C Saatchi και Fallon η οποία είχε χειριζόταν έως τώρα το λογαριασμό. Μία από τις πρώτες καμπάνιες που θα κληθεί να δημιουργήσει η Wieden & Kennedy θα είναι με στόχο την περαιτέρω ταύτιση της Yahoo! με τον αθλητισμό -τον Απρίλιο εξασφάλισε τα δικαιώματα για τη μετάδοση στιγμιοτύπων για τους αγώνες της Premier League.

Πάντως, η επιλογή της Wieden & Kennedy δεν επηρεάζει τη σχέση της Yahoo! με την Goodby, Silverstein & Partners η οποία έχει την ευθύνη για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό του brand.