Στη Wieden & Kennedy ανέθεσε τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της η Ford, με στόχο να επιτύχει «συνέπεια για το brand διεθνώς». Η BBDO, με την οποία συνεργαζόταν μέχρι πρότινος, θα αναλάβει το CRM στις ΗΠΑ. Η W&K δουλεύει για τη Ford στις ΗΠΑ από το 2018, όταν της ζητήθηκε να υλοποιήσει ειδικά projects και καινοτομία.

Τότε, η BBDO είχε κερδίσει το δημιουργικό brief σε διαγωνιστική διαδικασία από την WPP που χειριζόταν επί μακρόν τον λογαριασμό. Ωστόσο, η W&K χειρίζεται τα κομμάτια του creative και brand strategy για την εταιρεία στις ΗΠΑ από το 2020, επεκτείνοντας τώρα τη συνεργασία παγκοσμίως. Η WPP θα συνεχίσει να χειρίζεται το activation, που περιλαμβάνει media, CRM, παραγωγή και digital.

Εκπρόσωπος της Ford σχολίασε σχετικά: «Το brand Ford ευθυγραμμίζει το παγκόσμιο marketing του με ένα creative agency ώστε να ενισχύσει τη συνέπεια του brand διεθνώς και να διασφαλίσει ισχυρότερη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Και τα τρία agencies θα συνεχίσουν να παίζουν καθοριστικό ρόλο στη multi-agency ομάδα μας και αναμένουμε ότι θα ενδυναμώσουν τη δημιουργικότητά μας». Τον Δεκέμβριο του 2021, η AMV BBDO δημιούργησε την πανευρωπαϊκή καμπάνια «Night swimming» για την προώθηση του pick-up φορτηγού Ford Ranger.

(Πηγή: Campaign)