H προσθήκη αυτή ακολουθεί την ευρύτερη αναδιοργάνωση της εταιρείας και τη μετατροπή της σε MarTech Studio, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο τον συνδυασμό της τεχνολογίας, του δημιουργικού του marketing και του performance. Ήδη η Webjar τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα σημαντικό πελατολόγιο, το οποίο την έχει βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση.

«Η εμπειρία και η γνώση του Μάνου γύρω από το κομμάτι του digital τόσο σε performance επίπεδο όσο και σε στρατηγικό σε συνδυασμό με την ήδη υπάρχουσα ομάδα θα μας δώσει την δυνατότητα να προσφέρουμε ολοκληρωμένο business transformation & innovation στους πελάτες μας!», αναφέρει ο Νικόλας Χατζής, CEO της Webjar. Ο Μάνος Λίτινας είναι ένα στέλεχος με εμπειρία άνω των 20 χρόνων στον χώρο του digital.