Ανάθεση μετά από spec
Η Weber Shandwick αναδείχθηκε νικήτρια, σύμφωνα με πληροφορίες, σε spec που πραγματοποιήθηκε από την Isoplus για το brand Mustela.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η ανάθεση περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που ανέλαβε η Weber Shandwick. Το brand Mustela αφορά σε προϊόντα περιποίησης για κάθε τύπο δέρματος των μωρών και των παιδιών από τη στιγμή της γέννησης, αλλά και των μελλοντικών και νέων μητέρων. Πρόσφατα, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίασης του brand, το οποίο καλωσορίζει στην οικογένειά της η Isoplus ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος.

Η Mustela τοποθετείται ως η νο1 σειρά βρεφικών και παιδικών προϊόντων περιποίησης στην Γαλλία, με παρουσία 60 ετών στον χώρο της παιδιατρικής δερματολογίας και μαιευτικής. Όπως ανέφερε στο πλαίσιο της παρουσίασης η Ηρώ Κουμάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Isoplus, «η νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας έρχεται ως αποτέλεσμα της κορυφαίας θέσης και τεχνογνωσίας που κατέχει εδώ και 31 χρόνια η Isoplus στην αγορά του φαρμακείου, καθώς και της προσπάθειάς της για παροχή όσο το δυνατόν πιο φυσικών προϊόντων στους καταναλωτές, με υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές». Η Mustela διανέμεται στην ελληνική αγορά στα φαρμακεία και σε επιλεγμένα σημεία διανομής.