Ανάθεση μετά από spec
Η Weber Shandwick ανέλαβε τη διεθνή στρατηγική marketing και επικοινωνίας της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ), καθώς και τη δημιουργία της νέας, ενιαίας εθνικής ταυτότητας «Fish from Greece» / «Ελληνικό Ψάρι» των προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας που παράγουν οι 21 εταιρείες-μέλη της ΕΛΟΠΥ.

Το συλλογικό σήμα «Fish from Greece» δηλώνει φρέσκα ελληνικά ψάρια υψηλής ποιότητας, διατροφικής αξίας και γεύσης που μεγαλώνουν στη θάλασσα της Ελλάδας, σύμφωνα με τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά πρότυπα. Πρόσφατα, ολοκληρώθηκε η πρώτη διεθνής παρουσίαση της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) στο περίπτερο των μελών της Οργάνωσης, στη διεθνή έκθεση Seafood Expo Global των Βρυξελλών (24-26 Απριλίου). Στο ελληνικό περίπτερο με την ονομασία Fish from Greece, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ΕΛΟΠΥ και να απολαύσουν τα φρέσκα ελληνικά ψάρια παραγωγής των εταιρειών-μελών της, με γευστικές δοκιμές και ζωντανές επιδείξεις μαγειρικής από τον σεφ Κωνσταντίνο Βασάλο και τους συνεργάτες του.