Η Eurostar ανέθεσε το ευρωπαϊκό media planning & buying στη Wavemaker μετά από pitch. Η εταιρεία προχώρησε σε επανεξέταση του media λογαριασμού της τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, μετά την εξαγορά και, συνεπώς, την ενσωμάτωση της Thalys στο brand Eurostar.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Campaign, ο λογαριασμός αξίζει 30 εκατ. ευρώ. Οι UM, Publicis και Havas διεκδίκησαν τον λογαριασμό, με την τελική αναμέτρηση να γίνεται μεταξύ των Wavemaker και UM. Σημειώνεται πως η Wavemaker κέρδισε τον λογαριασμό της Eurostar το 2019.

Τώρα, παράλληλα με τις υπάρχουσες offline χρεώσεις για Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Ολλανδία και European digital business, το agency θα αναλάβει το σύνολο του media planning and buying της Eurostar σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ευρώπη. Η Wavemaver θα αναλάβει όλες τις διαφημιστικές δραστηριότητες από το τέταρτο τρίμηνο του 2023, οπότε θα γίνει και το ντεμπούτο των εργασιών των Adam & Eve/DDB και DDB Paris για το brand.

Η Marketing Director της Eurostar, Dorothee Mariotte, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μιας «νέας εποχής» για την εταιρεία, καθώς εδραιώνει την ταυτότητα του εμπορικού της σήματος, ενώ η Kelly Parker, UK Chief Executive της Wavemaker, ευχαρίστησε τις ομάδες του agency για «τη συνεχή σκληρή δουλειά τους» στον λογαριασμό.

(Πηγή: Campaign)