Η VCCP κατέκτησε το Grand Prix στη διοργάνωση της IPA, Effectiveness Awards, για τη δουλειά της για την Cadbury τα τελευταία 4 χρόνια.

Η εν εξελίξει καμπάνια του agency χτίστηκε πάνω στην ιδέα ότι όλοι έχουν μέσα τους γενναιοδωρία, με το μότο «Υπάρχει ενάμιση ποτήρι στον καθένα», εστιάζοντας σε storytelling και storydoing. Ως μέρος του storytelling, δημιουργήθηκαν οι διαφημίσεις «Mum’s birthday», «Fence» και «Bus».

Στο κομμάτι του storydoing περιλαμβάνονται πρωτοβουλίες όπως η καμπάνια «Cadbury worldwide hide», όπου οι καταναλωτές μπορούσαν να κρύψουν ψηφιακά ένα Easter Egg οπουδήποτε στον κόσμο για κάποιον αγαπημένο τους, η ενέργεια «Cadbury secret Santa», καλώντας το κοινό να στείλει σε όποιον επιθυμεί μια σοκολάτα και μια συνεργασία με την Age UK με τίτλο «Donate your words», στην οποία οι δύο εταιρείες ανέδειξαν ιστορίες ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας.

Ο Gavin Patterson, Chair of Judges και President & Chief Strategy Officer της Salesforce, δήλωσε: «Η Cadbury ήταν μια μάρκα σε ύφεση, αλλά επένδυσε σε εξαιρετικά consumer insights, τα μετέτρεψε σε μια ευφυέστατη ιδέα και πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα σε επίπεδο brand equity και business performance, σε μια σειρά ετών».

(Πηγή: Campaign)