Μετά από διερεύνηση της αγοράς

Η συνεργασία προέκυψε μετά από σχετική διερεύνηση και περιλαμβάνει προϊοντική επικοινωνιακή στρατηγική, σχέσεις με τα ΜΜΕ, διοργάνωση και επιμέλεια εκδηλώσεων, υπηρεσίες γραφείου τύπου. Η ValueCom ξεκίνησε την πορεία της το 1994 στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και σήμερα τοποθετείται ως full service agency που καλύπτει πολλαπλές διαφορετικές ανάγκες του σύγχρονου marketing, δίνοντας έμφαση στο consumer engagement. Χαρακτηριστικά projects της πρόσφατης δραστηριότητας της εταιρείας αποτελούν τα Nike running communities και Algida Magic Pleasure Store, ως cases που συνδυάζουν δημιουργικότητα, άρτια εκτέλεση και εμπορικά αποτελέσματα.