Αποβλέποντας στην ενίσχυση της διεθνούς ανάπτυξης

(ΠΕΝΣΥΛΒΑΝΙΑ) Η εταιρεία, η οποία ενίσχυσε σημαντικά τη διαφημιστική της δαπάνη φέτος, έχει συνεργαστεί με διάφορα media agencies από όλο τον κόσμο. Το αμερικάνικο media shop OMD του ομίλου Omnicom Group που χειριζόταν τον λογαριασμό συμμετείχε στο σπεκ, όπως επίσης και η Zenith του Publicis Groupe. Ερωτηθείς αν η επικείμενη συγχώνευση επηρέασε την απόφαση, εκπρόσωπος της Hershey απάντησε αρνητικά. Η επιλογή αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να αναδιαμορφώσει την επικοινωνιακή της επένδυση, στρεφόμενη σε παγκόσμιες αγορές, προς ενίσχυση της διεθνούς της ανάπτυξης, καθώς από τις καθαρές πωλήσεις της που ανήλθαν στα 6,6 δισ. δολάρια το 2012, το 16,1% προήλθε από καταναλωτές εκτός ΗΠΑ.