Ανάθεση κατόπιν spec

Στη UM ανέθεσε η Honda τον media planning και buying λογαριασμό της στην Ευρώπη, μετά από ένα ανταγωνιστικό pitch διάρκειας έξι μηνών, με το οποίο έληξε η πενταετής συνεργασία της με την Dentsu. Η UM θα αναλάβει τον λογαριασμό, εκτιμώμενης αξίας 50 εκατ. λιρών, σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές που δραστηριοποιείται το ιαπωνικό brand, από την 1η Απριλίου. Η διαδικασία τελούσε υπό την επίβλεψη της MediaSense με έμφαση σε λύσεις integrated data και στο digital transformation.

Η Honda εργάζεται με προσανατολισμό το «Ηλεκτρικό Όραμά» της, στο πλαίσιο του οποίου όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της θα εξηλεκτριστούν έως το 2022. «Το “Ηλεκτρικό Όραμα” της Honda είναι ταυτόσημο με το digital transformation στα καλύτερά του. Χρησιμοποιεί πρωτοποριακή τεχνολογία για να χτίσει ένα πιο βιώσιμο μέλλον και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ευχαριστημένοι που θα είμαστε μαζί της σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι», δήλωσε ο Chris Skinner, President της UM για την περιοχή EMEA.

(Πηγή: Campaign)