Τη The AdStore επέλεξε, μετά από spec, η εταιρεία Νερά Πηγών Γράμμου για την ανάθεση της στρατηγικής επικοινωνίας του brand Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αrrena, του δημιουργικού και του πλάνου επικοινωνίας του στο digital.

Η συνεργασία εγκαινιάζεται με την καμπάνια λανσαρίσματος του brand, σύμφωνα με την οποία το φυσικό μεταλλικό νερό Αrrena είναι «καθαρό σαν την αλήθεια, ανέγγιχτο, ελαφρύ, ισορροπημένο και προέρχεται κατευθείαν από την πηγή Κεφαλόβρυσο, στα 1.100μ στον Γράμμο».

Για το 2024, η καμπάνια θα «τρέξει» σε digital περιβάλλον με video campaign, social media / TikTok, Google campaign και natives. Το δημιουργικό της καμπάνιας επιμελήθηκαν η The Adstore και η Creative Director Aννίτα Γρηγοριάδη, ενώ την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Green Olive Films σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου και Νικόλα Αφεντούλη.