Στη διαδικασία, εκτός από τη Starcom, συμμετείχε και η μέχρι πρότινος ανάδοχος MEC. Η ετήσια media δαπάνη της Visa Europe υπολογίζεται στα περίπου 30 εκατ. λίρες, ποσό που πιθανόν να αυξάνεται σε περίπτωση πραγματοποίησης χορηγιών. Η συνεργασία θα ξεκινήσει από το 2017. Εκπρόσωπος της Visa ανέφερε: «Η Starcom αποτελεί το agency της Visa στον υπόλοιπο κόσμο από το 2015. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη MEC για τη σκληρή δουλειά και την υποστήριξη τα τελευταία 13 χρόνια». Υπενθυμίζεται ότι η Visa Inc εξαγόρασε την ανεξάρτητη Visa Europe νωρίτερα μέσα στο 2016.

(Πηγή: Campaign)