Τον λογαριασμό κατείχε η OMD

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Η ανάθεση έρχεται μετά από παγκόσμιο spec, στο οποίο η Starcom του Publicis Groupe επικράτησε της OMD της Omnicom, η οποία κατείχε τον λογαριασμό τα τελευταία 7 χρόνια. Εκπρόσωπος της Visa ανέφερε σχετικά: «Ως μέρος της συνηθισμένης της επιχειρηματικής πρακτικής, η Visa συνεχώς αξιολογεί τις λειτουργίες της και, στο πλαίσιο αυτό, διενήργησε παγκόσμιο media agency spec για να διασφαλίσει ότι διαθέτει το σωστό μείγμα υποστήριξης για να πετύχει τους marketing στόχους της. Μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία και ανατέθηκε στην Starcom η θέση του global media agency, με την υποστήριξη της Social Code στον τομέα του digital στη Βόρειο Αμερική». Πρόσφατα η Visa Europe ξεκίνησε παγκόσμιο δημιουργικό spec εν όψει της χορηγίας της στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2016.

(Πηγή: Campaign)