Μετά από κλειστό spec

Με μήνυμα «60 χρόνια προστασία Klinex: Γιατί το σπίτι μας είμαστε εμείς», η στρατηγική της επικοινωνίας είναι να μιλήσει στην καρδιά της καταναλώτριας, όπως ταιριάζει σε ένα lovebrand με την ιστορία της Klinex και τη σχέση ζωής που έχει αναπτύξει μαζί της. Αποτέλεσμα είναι μια καμπάνια που εξηγεί γιατί η Klinex είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής στο σπίτι. Ήδη, στον αέρα βρίσκεται τηλεοπτικό σποτ, που με συναισθηματικό τρόπο παρουσιάζει φυσικές και καθημερινές στιγμές ανθρώπων, οι οποίοι ζουν και χαίρονται το σπίτι τους με την προστασία της Klinex. Η Solid οργάνωσε επίσης την επετειακή εκδήλωση για τα ΜΜΕ με concept «Σας προσκαλούμε σπίτι μας», προτείνοντας ως χώρο διεξαγωγής το σπίτι της Klinex, την παραγωγική μονάδα στο Ρέντη. Για την επέτειο σχεδιάσθηκε επίσης λογότυπο, ενώ θα ακολουθήσουν καταχωρίσεις και προωθητικές ενέργειες.