Δημιουργία υλικών επικοινωνίας για νέο πρόγραμμα loyalty
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών, το οποίο δεν ισχύει μόνο για τα brands του Ομίλου, αλλά και για όλα τα brands που πωλούνται στα multi concept stores Collective και Kix. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται και ηλεκτρονικά με ειδικό mobile app, καθώς και microsite. Τα υλικά σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να αντανακλούν το προφίλ του Ομίλου FF, αναδεικνύοντας παράλληλα την ευελιξία και την ευκολία που χαρακτηρίζουν την ενέργεια αυτή, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών.