Στόχος η ενίσχυση της παρουσίας του στο digital περιβάλλον

Σε συνεργασία με την εταιρεία Κόρε και το νέο brand Γκρέκα προχώρησε η Socialab, με βασικό στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του brand στο digital περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, η Socialab αναλαμβάνει τη διαχείριση των social media του ελληνικού brand, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία των 40 χρόνων της εταιρείας στην επεξεργασία της τομάτας και στην αφοσίωσή της γύρω από αυτή. Μέσα από μια μοντέρνα και φρέσκια αισθητική, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση, η Socialab επικεντρώνεται στη δημιουργία υλικών με σκοπό την αύξηση του awareness γύρω από το brand. «Ο έμπειρος φακός των δύο εταιρειών εστιάζει σε μια επαγγελματική φωτογράφιση, με τη Socialab και τη Γκρέκα να παρουσιάζουν το προϊόν εκείνο που συνδυάζει την εμπειρία μιας μακράς κονσερβοποιίας και τη φρεσκάδα ενός νέου τοματοχυμού», καταλήγει η ανακοίνωση.