Ολιστική στρατηγική επικοινωνίας και performance marketing

Η Socialab αναλαμβάνει το σύνολο της ψηφιακής παρουσίας της Durostick στα social media, υιοθετώντας μία ολιστική στρατηγική επικοινωνίας και performance marketing. Υπό την καθοδήγηση της Socialab, το ελληνικό brand Durostick μπαίνει δυναμικά στο digital περιβάλλον, δημιουργώντας υλικά προϊοντικής, χρηστικής και εκπαιδευτικής φύσεως. Η έναρξη της συνεργασίας τοποθετείται στον Ιούλιο του 2020, όταν η Socialab ανέλαβε την παραγωγή επιμορφωτικού βίντεο-υλικού για τους επαγγελματίες τεχνίτες και επισφραγίζεται το 2021 με την ανάθεση της συνολικής παρουσίας της Durostick στα social media.

Σκοπός της Socialab είναι όχι μόνο να επικοινωνήσει, αλλά και να αναδείξει τη μοναδικότητα του brand, καθώς το τρίπτυχο «Αντοχή – Επένδυση – Value for money» είναι τα βασικά συστατικά της Durostick. Μέσα από την παρουσία της στα social media θέλει, επίσης, να επισημάνει στον χρήστη πως το brand παραμένει πάντα δίπλα στον καταναλωτή και τον επαγγελματία, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις σε κτιριακά προβλήματα.