Στο πλαίσιο ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας της αλυσίδας

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «ανοίγοντας μία νέα εποχή, η L’Artigiano επανατοποθετείται στην κατηγορία μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον, το οποίο θα αναπτυχθεί και υλοποιηθεί από τη Socialab. Για την επίτευξη του rebranding της, η εταιρεία επενδύει στη δυναμική που κρύβεται στο digital marketing και αναθέτει στη Socialab, αναγνωρίζοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία της, την ολοκληρωμένη στρατηγική της για την ψηφιακή της δραστηριότητα». Στόχος των δύο εταιρειών είναι να προσεγγίσουν το κοινό μέσα από δημιουργικές ενέργειες που θα αναδείξουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και θα εκπαιδεύσουν εκ νέου υπάρχοντες και νέους fans της L’Artigiano στη νέα της εικόνα, «η οποία αποπνέει τον αέρα της αυθεντικής ιταλικότητας».