Νέα συνεργασία ξεκινά η Sleed με την Γ.Ε. Δημητρίου ΑΕΕ, η οποία αποτελεί αποκλειστικό αντιπρόσωπο των Toyotomi, Singer και Kerosun στην Ελλάδα, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας, ισχυρής social media στρατηγικής για κάθε brand.
Τόσο το τμήμα του Digital Marketing όσο και το Creative Department της Sleed θα αναλάβουν να σχηματίσουν περιεχόμενο που αναδεικνύει και αντιπροσωπεύει τα brands στο ελληνικό κοινό μέσω των social media. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη συνεργασία αυτή.
Μεγάλα brands όπως είναι η Toyotomi, η Singer και η Kerosun αλλά και οι άνθρωποι της Γ.Ε. Δημητρίου ΑΕΕ, μας ωθούν στο να δημιουργούμε καινοτόμες ιδέες και αποδοτικές καμπάνιες με απώτερο στόχο το top of mind awareness των brands αυτών», ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director της Sleed.