Tη στρατηγική επικοινωνίας του blog της

Νέα συνεργασία ξεκίνησαν Sleed και Eurolife FFH, στο πλαίσιο της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog του ασφαλιστικού ομίλου. Η Sleed έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή σε κάθε στάδιο της ζωής του.

Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων. «Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και τη στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη», ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.