Καλεσμένοι keynote speakers ήταν η Nadja-Bellan White, Executive Partner, Chief Client Officer, EMEA, The Ogilvy Group και ο Gerhard Louw, WFA Executive Committee Member and WFA Global Media Board Member, Head of International Media Management, Deutsche Telekom AG. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Κατερίνα Πολυμερίδου, Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Marketing Week.

Με την έναρξη του session, το μέλος του ΔΣ του ΣΔΕ Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing and Customer Officer, Dixons-Kotsovolos, εξήγησε γιατί ο ΣΔΕ, μέσα από μία ευρεία λίστα με θέματα που αποτελούν προτεραιότητα για τους marketers παγκόσμια, επέλεξε να συζητήσει και να αναδείξει το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Gerhard Louw, με τη θεσμική του ιδιότητα και ρόλο στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA), μίλησε για την αναπόφευκτη αλλαγή των μοντέλων συνεργασίας, δεδομένων των αλλαγών που έχουν συντελεστεί σε επίπεδο κλάδου και καταναλωτή, ενώ η Nadja-Bellan White παρουσίασε την οπτική των agencies, επιβεβαιώνοντας ότι οι σχέσεις διαφημιζομένων και agencies πρέπει να επαναπροσδιοριστούν, τονίζοντας όμως ότι τα agencies πρέπει να θεωρούνται από τους διαφημιζόμενους partners για την ανάπτυξή τους και όχι vendors.