Ανάθεση παγκόσμιου λογαριασμού από την Kraft

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Τον λογαριασμό χειριζόταν μέχρι πρότινος η JWT, ωστόσο η Kraft διέκοψε τη συνεργασία λέγοντας ότι «ήθελε να φέρει φρέσκια σκέψη στο brand». Παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία του Euromonitor, η Trident βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με μερίδιο αγοράς 12,8% -έπεται η Orbit με 7,9%. Ωστόσο, για παράδειγμα, στις Η.Π.Α. οι πωλήσεις του brand μειώθηκαν κατά 4,2%.

Όπως αναφέρει η Irene Rosenfeld, CEO, «η μεγάλη πρόκληση έγκειται στις αναπτυγμένες αγορές. Κατανοούμε ότι το βασικό κοινό μας, οι νέοι άνθρωποι, έχουν λιγότερα χρήματα στη διάθεσή τους. Προσπαθούμε, λοιπόν, να το διορθώσουμε με αποτελεσματικότερη Διαφήμιση, περισσότερη καινοτομία και μικρότερες πιο οικονομικές συσκευασίες».