Ως General Manager Marketing Communications Ευρώπης και Ρωσίας
(ΡΟΛ) Ο Moll εντάχθηκε στη Nissan από την 1η Ιουλίου ως general manager marketing communications σε Ευρώπη και Ρωσία, έχοντας υπ’ ευθύνη του τις χορηγίες, εκδηλώσεις, εμπορικές εκθέσεις, προϊοντικά λανσαρίσματα, content και media στρατηγική για το brand. Σε αυτό το πλαίσιο, θα ηγείται μιας ομάδας συνολικά 26 ατόμων. Η Honda δεν σκοπεύει να καλύψει τη θέση του Moll με κάποιον αντικαταστάτη, με τον τομέα των marketing communications να εντάσσονται πλέον στις αρμοδιότητες της Sandra Hughes, head of product planning. Ο Martin Moll πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στη Honda, καταλαμβάνοντας διάφορους ρόλους marketing. Το 2012 μετονομάστηκε από UK marketing director σε european marketing director.
(Πηγή: Marketing Magazine)