Η αναβάθμιση των υπηρεσιών βασίστηκε στην ιδέα της διαφοροποίησης, της ιδιαίτερης ταξιδιωτικής εμπειρίας και στην υψηλή ποιότητα, κάτι το οποίο κρίθηκε ως απαραίτητο στοιχείο ειδικά μέσα σε περίοδο κρίσης. Κάποιες από τις νέες υπηρεσίες είναι το δωρεάν spa μέσα στην τιμή της διαμονής, πρωινό Wellness και Rich σερβιρισμένο στη σουίτα ότι ώρα επιθυμεί ο επισκέπτης καθώς και άλλες πριβέ υπηρεσίες.

Ως προς το φρεσκάρισμα της εικόνας, η MyPublics ανέλαβε τη δημιουργία νέου λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας, του νέου site www.arcadiasuitesandspa.com και επικοινωνία με χρήση νέων τεχνολογιών μέσα από το blog του ξενοδοχείου και το Facebook.