Σε συνεργασία προχώρησαν MullenLowe Athens και Κρις Κρις, με έναρξη μια καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνθήκες lockdown, αλλά με αισιόδοξο και ελεύθερο πνεύμα.
Στον «αέρα» καμπάνια για το «Μένουμε σπίτι».
Σε συνεργασία προχώρησαν MullenLowe Athens και Κρις Κρις, με έναρξη μια καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνθήκες lockdown, αλλά με αισιόδοξο και ελεύθερο πνεύμα. Το ψωμί Κρις Κρις, «υποστηρικτής των μικρών στιγμών χαράς», δεν θα μπορούσε να λείπει στην παρούσα συγκυρία από το πλευρό του καταναλωτή.
Και επειδή αυτά που ζούμε είναι πρωτόγνωρα, παράδοξη είναι και η σκέψη που το σποτ μάς καλεί να κάνουμε: Να φανταστούμε το κοντινό μέλλον, όταν θα έχουμε γυρίσει στην «κανονικότητα» και να «δούμε» αν υπάρχει κάτι από το τώρα που παραδόξως θα μας λείψει όταν θα είμαστε ξανά στους δρόμους.
Σύμφωνα με την καμπάνια, η απάντηση είναι εύκολη: θα μας λείψουν οι μικρές στιγμές χαράς με τους αγαπημένους μας, που όσο είμαστε σπίτι έχουμε την ευκαιρία να χορτάσουμε. Ο χρόνος, που συνήθως πάντα λείπει, τώρα είναι άπλετος και το «Μένουμε σπίτι» γίνεται ευκαιρία να «χορτάσουμε» τους ανθρώπους μας. Η παραγωγή του σποτ έγινε σε συνεργασία με τη Blink Productions και το Musou Music Group.