Στον αέρα το πρώτο τηλεοπτικό της καμπάνιας.

Η MullenLowe Athens δημιούργησε μια νέα σπονδυλωτή καμπάνια για τις Βιταμίνες C από τη Lanes, που αφορά τρεις διαφορετικές ιστορίες μιας οικογένειας, η οποία ζει την ένταση της καθημερινότητας. Το concept βασίζεται στο γεγονός ότι η Lanes «σε συμπληρώνει».

Έτσι, σε κάθε ιστορία, εμφανίζεται η πρωταγωνίστρια μέσα στον χώρο σαν να παρακολουθεί τη ζωής της οικογένειας, για να παρουσιάσει το πρόβλημα και να δώσει τη λύση με έναν τελείως διαφορετικό και ξεχωριστό τρόπο. Ταυτόχρονα συμπληρώνει και ολοκληρώνει τη δράση της κάθε ιστορίας. Το πρώτο τηλεοπτικό σποτ είναι ήδη στον αέρα και αφορά στη θωράκιση του ανοσοποιητικού.