H εταιρεία The Mr. Gadget, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ηλεκτρονικών προϊόντων (mobile & tech accessories), εμπιστεύθηκε στη Minds μετά από διαγωνισμό, τη 360o στρατηγική επικοινωνίας του brand για το 2020.
Υπογράφοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας, η Minds δημιουργεί μια φρέσκια επικοινωνιακή στρατηγική που προβάλλει την πληθώρα των gadgets και των mobile accessories του Mr. Gadget. H καμπάνια, παράλληλα εξελίσσεται και εμπνέεται από τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στον Santa Gadget.
Η Minds αναλαμβάνει την online και offline επικοινωνία του brand, το concept και την υλοποίηση των καμπανιών, τη στρατηγική media buying, τη στρατηγική content στα social media και τη στρατηγική PR της, δίνοντας έμφαση σε ενέργειες influence marketing.
Ο Οδυσσέας Μπαλίδης, Business Development Director της Minds, δήλωσε: «Η επικοινωνία όπως και η τεχνολογία βρίσκονται σε διαρκή κίνηση. Γι’ αυτό η Minds εφαρμόζει στη νέα καμπάνια του Mr. Gadget μια ολιστική προσέγγιση που εξελίσσεται συνεχώς! Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τον Mr. Gadget στην ομάδα μας».