Το συγκεκριμένο θέρετρο σηματοδοτεί την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts, που αναλαμβάνει τη διαχείριση της μονάδας. Η Mindhaus παρείχε υπηρεσίες έρευνας αγοράς για το εγχώριο κοινό, profiling των Ελλήνων επισκεπτών, καθώς και συμβουλευτική στρατηγικής marketing βασισμένη σε ερευνητικά δεδομένα και πληροφορίες.

Καλωσορίζοντας τη συνεργασία, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η άφιξη της Banyan Tree Hotels & Resorts στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και η επερχόμενη έναρξη λειτουργίας του Angsana Corfu, προσθέτει μεγάλη αξία στον ελληνικό τουρισμό. Στη Mindhaus είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα τόσο μοναδικό και υψηλών προδιαγραφών έργο και που μπορούμε να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην επιτυχημένη λειτουργία του στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά».