Μετά από spec υπό την επίβλεψη της MediaLink

Μία ημέρα μετά την είδηση ότι το ΝΒΑ επέλεξε την Cartwright ως creative agency του για την ερχόμενη σεζόν 2020-2021, η διοργάνωση ανακοίνωσε ότι αναθέτει στη Mediahub, ιδιοκτησίας IPG, το global media buying και planning της. Η ανάθεση έρχεται ως αποτέλεσμα review, υπό την επίβλεψη της MediaLink, όπου συμμετείχαν αρκετά agencies, μεταξύ των οποίων και το Horizon Media που βρισκόταν στους φιναλίστ. Το agency Spark Foundry, το οποίο διαχειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό, αρνήθηκε να λάβει μέρος στη διαδικασία.

(Πηγή: Adweek)