Η Nutricia επέλεξε τη Mediacube, μετά από διερεύνηση της αγοράς και διαγωνιστική διαδικασία, για την digital προβολή της.
Συγκεκριμένα, η συνεργασία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Google Ads & Social Media καμπανιών, καθώς και εφαρμογή Programmatic Advertising. Για την επίτευξη πιο εστιασμένης στόχευσης και τη δημιουργία εξατομικευμένων μηνυμάτων, η Mediacube εργάστηκε στην ανάλυση και κατηγοριοποίηση του αγοραστικού κοινού στα αντίστοιχα «digital» κοινά (Digital Tribes), ανάλογα με τα e-χαρακτηριστικά που παρουσιάζει η κάθε ομάδα κατά την περιήγησή της στο διαδίκτυο.
Οι δράσεις επικοινωνίας για την προβολή και προώθηση του brand θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του μέσω πρωτότυπου content, targeted διαφημιστικών μηνυμάτων και εξειδικευμένων μεθόδων στόχευσης των διάφορων κοινών-στόχων. Η Nutricia, εταιρεία αρωγός σε θέματα ειδικής βρεφικής και νηπιακής διατροφής για περισσότερα από 85 χρόνια στην Ελλάδα, ήταν πρωτοπόρος στην παρασκευή βρεφικού γάλακτος με σύνθεση εμπνευσμένη από το μητρικό γάλα.