Στη MediaCom του GroupM, η οποία μέχρι πρότινος διαχειριζόταν τα media σε ΗΠΑ και Αυστραλία, αναθέτει η Uber τον global media λογαριασμό της. Πρόκειται για απευθείας ανάθεση που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2021. Η MediaCom θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση όλων των digital και offline media της εταιρείας στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, με επικεφαλής τις Ilana Abrahams-Nolte, Chief Transformation Officer της MediaCom USA και Latha Sundaram, Group Business Lead, Executive Director της MediaCom. Η Uber δαπανά διεθνώς σε κανάλια measured media, εξαιρουμένων των digital καναλιών, περίπου 190 εκατ. δολάρια τον χρόνο.
Ο Travis Freeman, Global Head of Media της Uber, δήλωσε σχετικά: «H δουλειά που έχει κάνει η MediaCom για την Uber, σε μία από τις πιο ταραγμένες χρονικές περιόδους για την αγορά μας, εμπνέει την εμπιστοσύνη μας ότι η συνεργασία θα συνεχίσει να ανθεί και διεθνώς».
(Πηγή: Adweek)