Στον «αέρα» καμπάνια με μήνυμα «Αχνίζει ζωή».

Στην McVictor & Hamilton ανέθεσε την επικοινωνία του το brand Κατσέλης, με την καμπάνια να βρίσκεται στον «αέρα» εδώ και δύο μέρες. Η καμπάνια υπογράφεται από το slogan «Αχνίζει ζωή», με το τηλεοπτικό σποτ να ακολουθεί τη διαδικασία παρασκευής ψωμιού, με το σιτάρι που «όταν μεγαλώσει, θα ήθελε να γίνει αλεύρι, για να γίνει ζύμη, να γίνει ψωμί κι αν μεγαλώσει πραγματικά, να γίνει Κατσέλης. Είναι η γεύση που κάνει το ψωμί μεγάλο». Η συνεργασία αφορά και στο packaging redesign του brand.