Τη Leo Burnett Greece, creative agency του Publicis Groupe Greece, επέλεξε η Heineken, brand της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, για να αναλάβει το σύνολο της επικοινωνίας του, σε online και offline περιβάλλον.

Μεταξύ άλλων, η Leo Burnett θα διαχειρίζεται το localization όλων των διεθνών καμπανιών, τόσο για τη Heineken, όσο και για τη Heineken 0.0, καθώς και την ανάπτυξη σε τοπικό επίπεδο, έργων βασισμένων στις διεθνείς καμπάνιες, με στόχο να ενδυναμωθεί η σύνδεση της μάρκας με το ελληνικό κοινό. Σημειώνεται, πως το Publicis Groupe Greece διατηρεί ήδη από το 2019 συνεργασία με το brand της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Strongbow.