Για 3η χρονιά, με τη συνδρομή των OgilvyOne και Bold Ogilvy

Πιο συγκεκριμένα, στο φετινό παγκόσμιο διαγωνισμό ανάμεσα σε όλα τα brands της Kraft Foods στον κόσμο, η Lacta διακρίθηκε με το βραβείο «Outstanding Cultural Relevancy» και έγινε έτσι μία από τις 3 καμπάνιες που βραβεύτηκαν, ανάμεσα σε 150 υποψηφιότητες από 65 brands 45 διαφορετικών χωρών. Σημειώνεται ότι αυτή η βράβευση έρχεται σε μία ιδιαίτερη χρονική στιγμή για το brand,  καθώς μόλις πριν από λίγες μέρες η σελίδα της Lacta στο Facebook πέρασε το φράγμα των 500.000 fans στην Ελλάδα.