Στη σύναψη συνεργασίας προχώρησαν, κατόπιν spec, οι Humble και Logitech. Η συνεργασία αφορά στην παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης digital επικοινωνίας και περιλαμβάνει τους τομείς της digital στρατηγικής, δημιουργικού, PR, συνεργασία με influencers, web design και digital παραγωγές, καθώς και performance marketing.

Στόχος της συνεργασίας είναι η βελτιστοποίηση της επικοινωνίας της Logitech στην Ελλάδα, η αύξηση του exposure του brand και η προσέλκυση όλων των διαφορετικών κοινών στα οποία απευθύνονται τα προϊόντα της εταιρείας, ακολουθώντας, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές πρακτικές digital marketing. Ο ιδρυτής της Humble, Νίκος Ξυδάς, δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία με ένα από τα κορυφαία brands στον χώρο της τεχνολογίας παγκοσμίως και, μαζί με τους ανθρώπους της Logitech, συνεργαζόμαστε στενά για να δημιουργήσουμε digital εμπειρίες που θα ενθουσιάσουν το κοινό».