Η Humble Digital Agency και η Cafetex ξεκίνησαν συνεργασία με σκοπό την προβολή της μάρκας «Coffeeway» στους καταναλωτές, μέσα από social media campaigns και digital activations. Η Humble, συνδυάζοντας το δημιουργικό με το performance, σχεδιάζει digital campaigns που κερδίζουν την προσοχή των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα βελτιστοποιεί το digital media buying, εξασφαλίζοντας περισσότερες και πιο στοχευμένες προβολές για τους πελάτες της.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει στόχο την ενίσχυση του awareness της μάρκας στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό των Super Market, και συγκεκριμένα, στοχεύει στην ανάδειξη των premium προϊόντων της εταιρείας στις κατηγορίες των αρωματικών καφέδων φίλτρου, κλασικών καφέδων φίλτρου και καψουλών espresso. Τα πρώτα υλικά της συνεργασίας βρίσκονται ήδη στον αέρα, στις σελίδες της εταιρείας σε FB και Instagram.