Στη σύναψη συνεργασίας με τη Humble προχώρησε η Καραμολέγκος, σε συνέχεια κλειστού spec που ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2020. Οι δύο εταιρείες έχουν ξεκινήσει τη συνεργασία τους ήδη από τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η οποία αφορά στην παραγωγή δημιουργικού content για την ανανέωση της εικόνας της εταιρείας στα Social Media, τη δημιουργία video καμπανιών στο YouΤube και, συνολικά, την ενίσχυση των τηλεοπτικών καμπανιών της αρτοβιομηχανίας, με παράλληλα digital activations.
Η Humble έχει αναλάβει, επίσης, το σύνολο του digital media spending της εταιρείας, εφαρμόζοντας στρατηγική Performance optimization. Τα πρώτα δείγματα της συνεργασίας βρίσκονται ήδη στα social media της εταιρείας στο Facebook page και το Instagram, ενώ το πρώτο digital activation αφορούσε στα προϊόντα με την επωνυμία «Δέκα», για τα οποία δημιουργήθηκε μια 24ώρη καμπάνια, η οποία για κάθε ώρα της ημέρας «σέρβιρε» και ένα διαφορετικό banner με προβολή μιας ξεχωριστής συνταγής με προϊόντα «δέκα». Κάθε συνταγή ήταν προσαρμοσμένη στο «mood» της ώρας, και κατέληγε σε ένα διαδραστικό site.