Η Uncommon Creative Studio πώλησε την πλειονότητα των μετοχών της στη Havas, σε μια συμφωνία η οποία θα μπορούσε να αποτιμήσει το βρετανικό agency σε έως και 120 εκατ. λίρες μέσα σε έξι χρόνια. Παράγοντας-κλειδί για την πώληση του 51% των μετοχών στη Havas, ιδιοκτησίας Vivendi, υπήρξαν τα σχέδια της Uncommon για επέκταση στις ΗΠΑ και πέραν αυτών, σημείωσαν οι δύο εταιρείες.
«Η Uncommon θα διατηρήσει το brand name της, το όραμα και την ελευθερία να λαμβάνει η ίδια αποφάσεις για τους πελάτες της, την εσωτερική ομάδα της και το δημιουργικό της προϊόν στο πλαίσιο αυτού του συναρπαστικού επόμενου σταδίου ανάπτυξής της», σημείωσαν οι δύο εταίροι, υπογραμμίζοντας ότι το agency θα λειτουργεί ξεχωριστά από τα υπόλοιπα agencies του υφιστάμενου δικτύου της Havas Creative.
Τους προσεχείς μήνες δε αναμένεται να ανοίξουν τα γραφεία του στη Νέα Υόρκη. Οι τρεις Founders της Uncommon, Natalie Graeme, Lucy Jameson και Nils Leonard, οι οποίοι διατηρούν το 49% των μετοχών, αντιμετωπίζουν τη νέα συμφωνία ως μια ακόμη εξαετή δέσμευση στην Uncommon, μετά από τα έξι χρόνια από την ίδρυσή της, το 2017.
(Πηγή: Campaign)