Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της online παρουσίας της, η Royal Blue εμπιστεύτηκε εκ νέου τη τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στις ναυτιλιακές τάσεις, ώστε να εκσυγχρονίσει την digital εταιρική της ταυτότητα, την οποία είχε επιμεληθεί από το 2014.

Ο πελάτης της Generation Y πλέον χαίρει μίας φρέσκιας επανασχεδιασμένης διαδικτυακής παρουσίας, η οποία είναι προσανατολισμένη στο βέλτιστο user experience και αναδεικνύει το ευρύ φάσμα των υπηρεσιών του μέσω των τελευταίων τεχνολογικών UI/UX τάσεων. H Royal Blue αποτελεί μία από τις γνωστότερες εταιρείες στη ναυτιλιακή αγορά.