Ανάθεση της 360° επικοινωνίας του προϊόντος
Στη Frank & Fame ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία την 360° επικοινωνία του νέου μηλίτη «Μηλοκλέφτης».

Το πρώτο ελληνικό σήμα μηλίτη, ο Μηλοκλέφτης, συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα launch street party που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Τρανζίστορ, με djs του Εν Λευκώ, ξυλοπόδαρους & ζογκλέρ της ομάδας Circus Dayz, graffiti artists της ομάδας Urban Act, tattoo artists του Dark Side Tattoo Society και ποδηλάτες της Bondex couriers. Το event αποτέλεσε το αποκορύφωμα της teaser περιόδου και τοποθέτησε την αλεπού, κεντρικό ήρωα του brand, στο κέντρο της Αθήνας. Το πλάνο για το λανσάρισμα του Μηλοκλέφτη συμπεριλαμβάνει, επίσης, τηλεοπτικό σποτ, outdoor και καταχωρίσεις, επιπλέον BTL ενέργειες, καθώς και digital παρουσία, το σύνολο των οποίων επιμελείται η Frank & Fame.