Αφιερωμένη στη δροσιά είναι η νέα καμπάνια, την οποία δημιούργησε η Frank & Fame για λογαριασμό της Έψα και για το λανσάρισμα της νέας σειράς αναψυκτικών Έψα Zer0, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Η καμπάνια εγκαινιάζει τη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών, με τη Frank & Fame να αναλαμβάνει συνολικά τον διαφημιστικό λογαριασμό της Έψα. Με μήνυμα «Αυτή είναι η δροσιά μας», η νέα καμπάνια αποπνέει το συναίσθημα της δροσιάς, το οποίο διατηρεί η Έψα και στο νέο λανσάρισμα, με πρωταγωνιστές μια οικογένεια ταξιδιωτών που αναζητούν λίγη δροσιά μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού σε μια αυλή, με παχύ ίσκιο και δύο τραπεζάκια κάπου στην ύπαιθρο, παραγγέλνοντας κρύες πορτοκαλάδες, διαπιστώνουν ότι τελικά έχουν καθίσει σε ένα σπίτι και ότι οι πορτοκαλάδες αποτελούσαν ένα φιλόξενο κέρασμα της οικοδέσποινας.

Η καμπάνια, εκτός από την τηλεόραση, αναπτύσσεται στο διαδίκτυο, στο ραδιόφωνο, στα έντυπα, αλλά και υπαίθρια, σε στάσεις λεωφορείων και λεωφορεία. Η παραγωγή του τηλεοπτικού έγινε από τη Stefi Productions, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats Music.