Το προϊόν ονομάζεται deFacto Φροντίδα Υγείας και η διάθεσή του γίνεται ηλεκτρονικά. H ForestView ανέλαβε την πλήρη επικοινωνιακή ανάπτυξη και προώθηση του deFacto Φροντίδα Υγείας, από την ονοματοδοσία και το branding του προϊόντος και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην προώθησή του, έως τον σχεδιασμό και την κατασκευή του e-shop, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη media προώθησή του. Με κεντρικό μήνυμα το «H υγεία όλων μας χρειάζεται deFacto Φροντίδα», η καμπάνια προβάλλει το νέο ασφαλιστικό προϊόν με την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας, που προβάλλεται και αξιοποιείται μέσω online Media.